Studia magisterskie
RODZAJ STUDIÓW: STUDIA I STOPNIA
KIERUNEK STUDIÓW: MOBILE&DIGITAL MARKETING
TRYB STUDIÓW: STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
CZAS TRWANIA: 3 LATA (6 SEMESTRÓW)
Studia Magisterskie, gwarantujące studentom:
edukację
certyfikację międzynarodową
referencje Międzynarodowej Grupy z obszaru Mobile&Digital Marketingu AFA MEDIA
staż w jednej ze spółek grupy
Studia gwarantują najwyższej jakości edukację oraz wiedzę praktyczną, ekspercką.
Dzięki specjalistycznym zajęciom, prowadzonym przez wybitnych ekspertów oraz praktyków mobile & digital marketingu studenci uzyskają wiedzę z obszaru:
- rynku mobile & digital marketingu w liczbach oraz pojęcia – podstawy;
- opracowania kampanii- strategii komunikacji digital, analiza briefów i potrzeb klienta – Strategia i planowanie;
- opracowanie tekstowe, graficzne, koncepcyjne skutecznych kampanii reklamowych – Content marketing;
- urządzenia mobilne i sposoby bezpośredniego dotarcia do klienta – Mobile marketing;
- GoogleAds oraz rynek reklamowy GoogleAds – Search Engine Marketing (SEM);
- Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Działanie, realizacja, adservery- Programmatic w działaniu
- Standardy reklamowe desktop & mobile display – Display advertising;
- Metody i narzędzia badawcze w UX – Analityka webowa i UX.
- Influencer marketing- działanie, analiza, monetyzacja- najnowsze trendy w marketingu internetowym.