Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego

Międzynarodowy Instytut Marketingu Mobilnego

Przedstawiamy must have biznesu XXI wieku

W dobie social mediów, mobile’a oraz rozwoju usług digitalowych, koniecznym jest wdrożenie i posiadanie następujących elementów:

Responsywnej, zaawansowanej technologicznie strony internetowej + ewentualnie aplikacja

Klarownego, graficznie i merytorycznie atrakcyjnego opisu usług, produktów

FB/ Instagram/ew. inne social media Firmy

ATRYBUTY czyli cechy wyróżniające firmę

PR- newslettery, SMS’y do klientów

Rozpoznawalność w branży: Ciebie lub Twojej firmy, jedno łączy się z drugim. Jeśli nie jesteś, BĄDŹ! Stwórz ciekawy, innowacyjny sposób dotarcia!

Przygotuj się:

  1. ANALIZA: przeanalizuj stronę, produkty konkurencji, nie tylko w Polsce ale i na świecie.
  2. WIZERUNEK: wzmocnij wizerunek, poprzez ciekawe wypowiedzi w sieci, KONIECZNIE kompetentne, rzetelne, najlepiej wspierane przez autorytety.
  3. BLOGI: wypowiadaj się na blogach, komentuj, podkreślaj atrybuty swojej firmy i najważniejsze- udzielaj się.
  4. OPAKOWANIE: ludzie kupują oczami. Cokolwiek sprzedajesz, niezależnie czy jest to usługa czy produkt, „opakuj go”, tak aby był dobrze zaprezentowany w sposób merytoryczny, graficzny z atrakcyjnym, nieszablonowym hasłem.