Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego

Międzynarodowy Instytut Marketingu Mobilnego

Międzynarodowe, certyfikowane kursy MOBILE&DIGITAL MARKETINGU, dające gwarancję podniesienia kwalifikacji, wiedzy oraz kompetencji w zakresie MOBILE&DIGITAL MARKETINGU.

Kursy sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum oraz Grupę AFA MEDIA z obszaru Digital&Mobile Marketingu.

Zakończenie każdego kursu poprzedzone jest egzaminem, po którym wydawane jest zaświadczenie wraz z międzynarodowym certyfikatem.

Kursy mogą być realizowane przez uczniów, nie posiadających tytułu magistra czy licencjata.

Kurs certyfikowany II STOPNIA

Kurs jest opcją rozszerzoną Kursu podstawowego. Oprócz zagadnień związanych z mobile&Digital Marketingiem, kursanci otrzymają wiedzę związaną z rynkiem reklamy, badaniem mediów.

Program kursu

Mobile&Digital Marketing 
  • rynek mobile & digital marketingu w liczbach oraz pojęcia – podstawy;
  • kampanie reklamowe- strategia komunikacji digital, analiza briefów i potrzeb klienta – Strategia i planowanie;
  • opracowanie tekstowe, graficzne, koncepcyjne skutecznych kampanii reklamowych  – Content marketing;
  • urządzenia mobilne i sposoby bezpośredniego dotarcia do klienta – Mobile marketing;
  • Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Działanie, realizacja, adservery- Programmatic w działaniu
  • Standardy reklamowe desktop & mobile display –  Display advertising;
Badania w mediach i reklamie
  • badania mediów tradycyjnych – jak są robione, analityka
  • badania TV
  • Badania online (w pewnym zarysie)
  • Co powinieneś wiedzieć o Google Analitics
  • Badania konsumenckie – czy warto je robić; jak zaprojektować badania
  • Badania produktów
  • Badania rynku i potencjału
  • Systemy do projektowania ankiet badawczych

Zagadnienia prawne i RODO- podstawy