Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego

Międzynarodowy Instytut Marketingu Mobilnego

Sytuacja kryzysowa w Polsce jak i na świecie, wymaga dynamicznej reakcji, przeformatowania każdego biznesu, który do tej pory nie został jeszcze zdigitalizowany.  Z jednej strony widoczny na horyzoncie kryzys gospodarczy. Z drugiej zaś perspektywa rozwoju małych i średnich podmiotów, oferujących swoje produkty czy usługi online lub w ramach sprzedaży online, ecommerce.

    BARDZO WAŻNA JEST:

– KOMUNIKACJA I JEJ SPOSÓB PREZENTACJI

– DOTARCIE BEZPOŚREDNIE DO KLIENTA

– SZYBKOŚĆ PRZEKAZU

– TRAFNOŚĆ DOTARCIA

Niezwykle silnym, skutecznym sposobem komunikacji jest geo SMS, MMS, Wideo MMS lub integracja kanału SMS z display, dzięki czemu docieramy do dedykowanego użytkownika poprzez dwa kanały:

A)REALIZACJA: czas spakowania, dostarczeniaproduktów, szybkość dowozu
B)JAKOŚĆ: Najwyższa jakość produktów, bezpieczne źródło
C)BEZPIECZEŃSTWO: Towar pakowany z zachowaniem najwyższych standardówbezpieczeństwa, rękawiczki, maski, towarpakowany sterylnie!
D)POLSKI PRODUKT: użytkownicy w dobiepandemii, angażują się społecznie, stąd powinnybyc podkreślane atrybuty polskości: TOWAR POLSKI