Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego

Międzynarodowy Instytut Marketingu Mobilnego

Pojęcie „digital marketingu” po raz pierwszy zostało użyte w latach 90-tych, jednak jego korzenie sięgają dalej do lat 80-tych, kiedy to grupa SoftAd opracowała kampanię reklamową dla firm samochodowych, polegającą na wysyłaniu klientom dyskietek z materiałami promującymi wybrane samochody oraz oferującymi darmową jazdę testową. Tak narodził się „digital marketing”, który obecnie stanowi najprężniej rozwijający się segment działalności mającej na celu zarówno dotarcie, jak i budowanie relacji z klientem.

Digital marketing to w uproszczeniu wszystkie formy aktywności reklamowej marek w sieci, dzięki którym docierają i budują relacje z klientem. Są to zatem działania internetowe, w aplikacjach mobilnych oraz kampanie SMS, MMS, Wideo MMS. Przy niezawodnemu wsparciu SEO, content marketingu, aplikacji mobilnych, SMS, MMS, WIDEO MMS, social mediów, reklam typu display, e-mail marketingu, marketing automation i analizie online, digital marketing pozwala na skuteczną realizację zaplanowanej strategii działań i mierzalność wyników kampanii również w czasie rzeczywistym.