Wbrew powszechnej teorii takie media jak telewizja, prasa czy radio będą funkcjonować jeszcze długie lata. Zostaną zmodyfikowane jedynie pod kątem innowacji, nowych technologii i.. integracji z digital’em.
Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość rynku digital’owego, który wbrew pozorom nie jest taki banalny.
Znajomość pojęć, sposobów ustawiania czy nawet targetowania kampanii to tylko połowa sukcesu. Niezwykle ważna jest komunikacja, jej sposób prezentacji oraz praktyka. Najlepiej bowiem szkolić się na konkretnych przykładach, co w działaniach firmowych jest de facto niedopuszczalne, chcąc odnieść sukces i trzymać klienta jednocześnie.
Dlatego w Instytucie Mobile & Digital Marketingu, skupimy się nie tylko na wiedzy teoretycznej ale również, a może nawet przede wszystkim na praktyce. Tworzenie, ustawienie, wdrożenie kampanii, jej analiza i raportowanie.
Wszystkie te kwestie zostaną szczegółowo omówione na zajęciach z digital marketingu.
Doskonała znajomość narzędzi i procesów w tworzeniu i realizacji strategii digital, jest niezwykle niezbędna wśród marketerów i sprzedawców pracujących w domach mediowych, w agencjach, zarówno interaktywnych, social mediowych, mobilnych jak również w firmach oferujących rozwiązania wspomagające pracę digital managera.
Niejednokrotnie klienci weryfikują wiedzę i umiejętności handlowca, oczekując od niego pełnego wsparcia i chcąc upewnić się co do kompetencji reprezentowanej przez niego firmy.
Przede wszystkim jednak posiadanie szczegółowej wiedzy pozwala nam, marketerom, handlowcom na swobodne prowadzenie rozmowy, trafne zbadanie potrzeb klienta oraz zrozumienie jego potrzeb, wyzwań i problemów. Tym samym gwarantujemy sobie pozycję w firmie czy nawet na rynku.