Międzynarodowe, certyfikowane kursy MOBILE&DIGITAL MARKETINGU, dające gwarancję podniesienia kwalifikacji, wiedzy oraz kompetencji w zakresie MOBILE&DIGITAL MARKETINGU.
Kursy sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum oraz Grupę AFA MEDIA z obszaru Digital&Mobile Marketingu.
Zakończenie każdego kursu poprzedzone jest egzaminem, po którym wydawane jest zaświadczenie wraz z międzynarodowym certyfikatem.
Kursy mogą być realizowane przez uczniów, nie posiadających tytułu magistra czy licencjata.
Kurs certyfikowany II STOPNIA
Kurs jest opcją rozszerzoną Kursu podstawowego. Oprócz zagadnień związanych z mobile&Digital Marketingiem, kursanci otrzymają wiedzę związaną z rynkiem reklamy, badaniem mediów.
Program kursu
Mobile&Digital Marketing
- rynek mobile & digital marketingu w liczbach oraz pojęcia – podstawy;
- kampanie reklamowe- strategia komunikacji digital, analiza briefów i potrzeb klienta – Strategia i planowanie;
- opracowanie tekstowe, graficzne, koncepcyjne skutecznych kampanii reklamowych – Content marketing;
- urządzenia mobilne i sposoby bezpośredniego dotarcia do klienta – Mobile marketing;
- Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Działanie, realizacja, adservery- Programmatic w działaniu
- Standardy reklamowe desktop & mobile display – Display advertising;
Badania w mediach i reklamie
- badania mediów tradycyjnych – jak są robione, analityka
- badania TV
- Badania online (w pewnym zarysie)
- Co powinieneś wiedzieć o Google Analitics
- Badania konsumenckie – czy warto je robić; jak zaprojektować badania
- Badania produktów
- Badania rynku i potencjału
- Systemy do projektowania ankiet badawczych
Zagadnienia prawne i RODO- podstawy