Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego

Międzynarodowy Instytut Marketingu Mobilnego

Certyfikat uzyskany po kursach I, II i III stopnia z digital & mobile marketingu jest uznawanym na świecie dokumentem potwierdzającym znajomość rynku, narzędzi mobile oraz digital na całym świecie. Dyplom spełnia europejskie i międzynarodowe wymagania.

Międzynarodowe, certyfikowane kursy MOBILE&DIGITAL MARKETINGU, dające gwarancję podniesienia kwalifikacji, wiedzy oraz kompetencji w zakresie MOBILE&DIGITAL MARKETINGU.

Kursy sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum oraz Grupę AFA MEDIA z obszaru Digital&Mobile Marketingu.

Zakończenie każdego kursu poprzedzone jest egzaminem, po którym wydawane jest zaświadczenie wraz z międzynarodowym certyfikatem.

Kursy mogą być realizowane przez uczniów, nie posiadających tytułu magistra czy licencjata.

Dzięki specjalistycznym zajęciom, prowadzonym przez najlepszych ekspertów oraz praktyków mobile & digital marketingu uzyskasz wiedzę z obszaru:

Kurs Ekspercki III stopnia

Najwyższy ze wszystkich kursów. Kursanci otrzymają specjalistyczną wiedzę z zakresu mediów, reklamy i mobile marketingu.

Mobile&Digital Marketing 
  • rynek mobile & digital marketingu w liczbach oraz pojęcia – podstawy;
  • kampanie reklamowe- strategia komunikacji digital, analiza briefów i potrzeb klienta – Strategia i planowanie;
  • opracowanie tekstowe, graficzne, koncepcyjne skutecznych kampanii reklamowych  – Content marketing;
  • urządzenia mobilne i sposoby bezpośredniego dotarcia do klienta – Mobile marketing;
  • GoogleAds oraz rynek reklamowy GoogleAds – Search Engine Marketing (SEM);
  • Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Działanie, realizacja, adservery- Programmatic w działaniu
  • Standardy reklamowe desktop & mobile display –  Display advertising;
  • Metody i narzędzia badawcze w UX – Analityka webowa i UX.
  • Influencer marketing- działanie, analiza, monetyzacja- najnowsze trendy w marketingu internetowym.
Telewizja – aspekty reklamowe i komercyjne
  • TV czy to naprawdę sprzedaje?
  • charakterystyka medium, widz, główni gracze na rynku nadawców
  • charakterystyka reklamodawców, główne kategorie i firmy obecne
  • kluczowe wskaźniki które musisz znać (i te, na które nie warto zwracać uwagi)
  • TV w liczbach
  • reklama w TV krok po kroku. Co musisz wiedzieć, aby kupić kampanię w TV
  • TV i online – razem lepiej? Czy może gorzej
  • Sponsoring i akcje niestandardowe. Przykłady oraz poradnik kupującego
  • TV dla MŚP – kiedy warto, kiedy nie warto
  • Przyszłość TV – serwisy VOD, wojny streamingowe
  • post-buy, czyli efekty kampanii.
Badania w mediach i reklamie
  • badania mediów tradycyjnych – jak są robione, jak je czytać, w co wierzyć, a w co nie
  • badania TV
  • Badania online (w pewnym zarysie)
  • Co powinieneś wiedzieć o Google Analitics
  • Badania konsumenckie – czy warto je robić; jak zaprojektować badania
  • Badania produktów
  • Badania rynku i potencjału
  • Systemy do projektowania ankiet badawczych

Zagadnienia prawne i RODO

Dlaczego Digital?

Branża mobile & digital, to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku usług. Korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań i narzędzi, wykorzystuje komunikację bezpośrednią z klientem- telefon, tablet, laptop.

Branża ta jest niezwykle zmienna, ewoluująca, chłonna i otwarta na innowacje, jednocześnie niezwykle dochodowa. Wymaga natomiast niezwykłej kreatywności, szybkości działania oraz bystrości umysłu.