Certyfikat uzyskany po kursach I, II i III stopnia z digital & mobile marketingu jest uznawanym na świecie dokumentem potwierdzającym znajomość rynku, narzędzi mobile oraz digital na całym świecie. Dyplom spełnia europejskie i międzynarodowe wymagania.
Międzynarodowe, certyfikowane kursy MOBILE&DIGITAL MARKETINGU, dające gwarancję podniesienia kwalifikacji, wiedzy oraz kompetencji w zakresie MOBILE&DIGITAL MARKETINGU.
Kursy sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum oraz Grupę AFA MEDIA z obszaru Digital&Mobile Marketingu.
Zakończenie każdego kursu poprzedzone jest egzaminem, po którym wydawane jest zaświadczenie wraz z międzynarodowym certyfikatem.
Kursy mogą być realizowane przez uczniów, nie posiadających tytułu magistra czy licencjata.
Dzięki specjalistycznym zajęciom, prowadzonym przez najlepszych ekspertów oraz praktyków mobile & digital marketingu uzyskasz wiedzę z obszaru:
Kurs Ekspercki III stopnia
Najwyższy ze wszystkich kursów. Kursanci otrzymają specjalistyczną wiedzę z zakresu mediów, reklamy i mobile marketingu.
Mobile&Digital Marketing
- rynek mobile & digital marketingu w liczbach oraz pojęcia – podstawy;
- kampanie reklamowe- strategia komunikacji digital, analiza briefów i potrzeb klienta – Strategia i planowanie;
- opracowanie tekstowe, graficzne, koncepcyjne skutecznych kampanii reklamowych – Content marketing;
- urządzenia mobilne i sposoby bezpośredniego dotarcia do klienta – Mobile marketing;
- GoogleAds oraz rynek reklamowy GoogleAds – Search Engine Marketing (SEM);
- Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Działanie, realizacja, adservery- Programmatic w działaniu
- Standardy reklamowe desktop & mobile display – Display advertising;
- Metody i narzędzia badawcze w UX – Analityka webowa i UX.
- Influencer marketing- działanie, analiza, monetyzacja- najnowsze trendy w marketingu internetowym.
Telewizja – aspekty reklamowe i komercyjne
- TV czy to naprawdę sprzedaje?
- charakterystyka medium, widz, główni gracze na rynku nadawców
- charakterystyka reklamodawców, główne kategorie i firmy obecne
- kluczowe wskaźniki które musisz znać (i te, na które nie warto zwracać uwagi)
- TV w liczbach
- reklama w TV krok po kroku. Co musisz wiedzieć, aby kupić kampanię w TV
- TV i online – razem lepiej? Czy może gorzej
- Sponsoring i akcje niestandardowe. Przykłady oraz poradnik kupującego
- TV dla MŚP – kiedy warto, kiedy nie warto
- Przyszłość TV – serwisy VOD, wojny streamingowe
- post-buy, czyli efekty kampanii.
Badania w mediach i reklamie
- badania mediów tradycyjnych – jak są robione, jak je czytać, w co wierzyć, a w co nie
- badania TV
- Badania online (w pewnym zarysie)
- Co powinieneś wiedzieć o Google Analitics
- Badania konsumenckie – czy warto je robić; jak zaprojektować badania
- Badania produktów
- Badania rynku i potencjału
- Systemy do projektowania ankiet badawczych
Zagadnienia prawne i RODO
Dlaczego Digital?
Branża mobile & digital, to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku usług. Korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań i narzędzi, wykorzystuje komunikację bezpośrednią z klientem- telefon, tablet, laptop.
Branża ta jest niezwykle zmienna, ewoluująca, chłonna i otwarta na innowacje, jednocześnie niezwykle dochodowa. Wymaga natomiast niezwykłej kreatywności, szybkości działania oraz bystrości umysłu.