Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego
Badania
Porównanie ilości realizacji kampanii mobilnych przed/po pandemii
Wykres prezentuje realizację kampanii przed i w trakcie pandemii. Liczba realizowanych kampanii w apogeum epidemii (marzec) spadła o ponad 50-70 procent. W maju 2020 liczba kampanii w przypadku: -Kampanii SMS/ MMS wzrosła w stosunku do okresu przed pandemią -Kampanii...
Poziom zainteresowania abonentów realizowanymi kampaniami mobilnymi
Wykres prezentuje poziom zainteresowania abonentów realizowanymi kampaniami Pomiędzy marcem a majem 2020 największym zainteresowaniem, cieszyły się realizacje kampanii firm budowlanych, z wyposażeniem wnętrz, artykułami domowymi. Miejsce drugie to sklepy modowe,...
Dostęp do Internetu -Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego UKE
Fragmenty Raportu pochodzą z raportu UKE dot. stanu rynku telekomunikacyjnego 2018 W 2018 roku wartość rynku telekomunikacyjnego wyniosła 39,2 mld zł. Jest to nieznaczny spadek w stosunkudo roku 2017 (o 0,3 mld zł). Wartość wydatków na inwestycje telekomunikacyjne...
Rynek Operatorów Sieci Komórkowej, dane
Raport pochodzi z danych raportowych UKE, dotyczącego rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2018 r. Na koniec 2018 r. na polskim rynku telefonii mobilnej działalność prowadziło 85 przedsiębiorców telekomunikacyjnych, ponad dwukrotnie więcejniż w ubiegłym roku, kiedy...