Międzynarodowy Instytut
Marketingu Mobilnego

Artykuły

Śledzenie użytkowników i abonentów w sieci

Śledzenie użytkowników i abonentów w sieci

Czy często zdarza Ci się, że przeglądając sklepy internetowe i poszczególne produkty, a następnie logując się do Instagrama czy Facebooka, czekają już na Ciebie adekwatne do oglądanych marki? Czy klikając w link podany w SMS, MMS masz wrażenie, że...

czytaj dalej
Pandemia a działania reklamowe

Pandemia a działania reklamowe

Społeczna kwarantanna znacznie wpłynęła na konsumpcję mediów. Ale jak ta sytuacja przełożyła się na zachowania Polaków korzystających z innych mediów i ich kontakt z przekazem reklamowym? Dane pochodzą z analiz firmy Gemius/PBI. Z badania wynika, że w drugiej połowie...

czytaj dalej
Rynek Operatorów Sieci Komórkowej, dane

Rynek Operatorów Sieci Komórkowej, dane

Raport pochodzi z danych raportowych UKE, dotyczącego rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2018 r. Na koniec 2018 r. na polskim rynku telefonii mobilnej działalność prowadziło 85 przedsiębiorców telekomunikacyjnych, ponad dwukrotnie więcejniż w ubiegłym roku, kiedy...

czytaj dalej
Certyfikacja Collegium Humanum

Certyfikacja Collegium Humanum

Ukończenie każdego programu studiów oferowanych przez Instytut Mobile & Digital Marketingu Collegium Humanum ​poświadczane jest świadectwem ukończenia wydawanym przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum w Warszawie Harmonogram toku studiów został...

czytaj dalej
Kurs certyfikowany II stopnia

Kurs certyfikowany II stopnia

Międzynarodowe, certyfikowane kursy MOBILE&DIGITAL MARKETINGU, dające gwarancję podniesienia kwalifikacji, wiedzy oraz kompetencji w zakresie MOBILE&DIGITAL MARKETINGU. Kursy sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum oraz Grupę AFA MEDIA z...

czytaj dalej
Kurs Ekspercki III stopnia

Kurs Ekspercki III stopnia

Certyfikat uzyskany po kursach I, II i III stopnia z digital & mobile marketingu jest uznawanym na świecie dokumentem potwierdzającym znajomość rynku, narzędzi mobile oraz digital na całym świecie. Dyplom spełnia europejskie i międzynarodowe wymagania....

czytaj dalej
Kurs Certyfikowany Podstawowy I stopnia

Kurs Certyfikowany Podstawowy I stopnia

Międzynarodowe, certyfikowane kursy MOBILE&DIGITAL MARKETINGU, dające gwarancję podniesienia kwalifikacji, wiedzy oraz kompetencji w zakresie MOBILE&DIGITAL MARKETINGU. Kursy sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum oraz Grupę AFA MEDIA z...

czytaj dalej
Certyfikacja Międzynarodowa Collegium Humanum

Certyfikacja Międzynarodowa Collegium Humanum

Ukończenie każdego programu studiów oraz kursów oferowanych przez Instytut Mobile & Digital Marketingu gwarantuje certyfikację międzynarodową. Instytut Mobile ​poświadcza zakończenie edukacji świadectwem ukończenia wydawanym przez Szkołę Główną Menedżerską...

czytaj dalej
Aleksandra Fajęcka

Aleksandra Fajęcka

Wykładowca Mobile Marketing Aleksandra Fajęcka, mgr. dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, EMBA, DBA Collegium Humanum. Założycielka i Prezes Zarządu Grupy Medialnej AFA MEDIA, AdHello. Międzynarodowy ekspert mobile & digital marketingu....

czytaj dalej
Jarosław Bielski

Jarosław Bielski

Wykładowca Digital Marketing Autorytet w zakresie kampanii online, digital. Doświadczenie zdobywał w agencjach, domach mediowych w tym Click Ad, Glossy, OMG, Audience Network, a także otrzymał certyfikat specjalisty ds. mobile&display w amerykańskiej placówce...

czytaj dalej
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk

Wykładowca Nowe Media Międzynarodowy ekspert ds. zakupu i planowania mediów. Specjalista w zakresie digital marketingu, VOD i nowych technologii. W mediach i reklamie od ponad dekady. Planował i kupował w Optimum Media OMD, ATMEDIA. Współtworzył telewizję tematyczną w...

czytaj dalej
Jedyny w Polsce Instytut Marketingu Mobilnego

Jedyny w Polsce Instytut Marketingu Mobilnego

Pierwszy w Polsce, Instytut Digital Marketingu & Marketingu Mobilnego Dedykowany dla osób, zainteresowanych pracą w obszarze marketingu, w agencjach reklamowych, domach mediowych lub realizujących własny obszar biznesowy, który wymaga promocji.

czytaj dalej
Reasons Why Applying for a Credit card is a Good Idea

Reasons Why Applying for a Credit card is a Good Idea

Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via...

czytaj dalej
Digital Marketer zawód przyszłości

Digital Marketer zawód przyszłości

Wbrew powszechnej teorii takie media jak telewizja, prasa czy radio będą funkcjonować jeszcze długie lata. Zostaną zmodyfikowane jedynie pod kątem innowacji, nowych technologii i.. integracji z digital'em.  Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość rynku digital'owego,...

czytaj dalej
Najczęstsze problemy występujące w kampaniach mobile

Najczęstsze problemy występujące w kampaniach mobile

Jeśli jesteście naszymi studentami, doskonale już wiecie czym jest digital&mobile marketing. Znacie nomenklaturę branżową, jesteście w stanie ustawić kampanię mobile SMS, MMS czy display zarówno na mobile'u jak i desktopie. Zaczynacie realizować kampanie reklamowe...

czytaj dalej
Najważniejsze zasady kampanii reklamowych

Najważniejsze zasady kampanii reklamowych

Sytuacja kryzysowa w Polsce jak i na świecie, wymaga dynamicznej reakcji, przeformatowania każdego biznesu, który do tej pory nie został jeszcze zdigitalizowany.  Z jednej strony widoczny na horyzoncie kryzys...

czytaj dalej
5 Digital Marketing Skills to Master for 2020 & Beyond

5 Digital Marketing Skills to Master for 2020 & Beyond

5 Digital Marketing Skills to Master for 2020 & Beyond [FREE DOWNLOAD] The One Page Business Plan: http://myonepagebusinessplan.com/ It’s no secret that the world of digital marketing changes fast – which is why in this episode I’m going to be breaking down 5 of...

czytaj dalej